سریال گناه فرشته Fereshteh’s Sin

سریال گناه فرشته Fereshteh’s Sin

Fereshteh’s Sin
قانونی
بالای 13 سال
سریال گناه فرشته سریال جدید نمایش خانگی به کارگردانی حامد عنقا می باشد. گناه فرشته در ژانر درام و خانوادگی با بازیگران محبوب جمعه 10 دی ماه ساعت 8 صبح از زردفیلم برای دانلود قرار می گیرد.«گناه فرشته» داستانی جذاب و پر از احساسات است که آتش به عنوان نماد پاکسازی و پاکسازی گناهان نقش بسیار مهمی در آن دارد. بازیگران با استعداد این سریال همچون شهاب حسینی، مهدی سلطانی ، امیر آقایی با بازی های قوی و ...
کارگردان :حامد عنقا

سریال گناه فرشته سریال جدید نمایش خانگی به کارگردانی حامد عنقا می باشد. گناه فرشته در ژانر درام و خانوادگی با بازیگران محبوب جمعه 10 دی ماه ساعت 8 صبح از زردفیلم برای دانلود قرار می گیرد.«گناه فرشته» داستانی جذاب و پر از احساسات است که آتش به عنوان نماد پاکسازی و پاکسازی گناهان نقش بسیار مهمی در آن دارد. بازیگران با استعداد این سریال همچون شهاب حسینی، مهدی سلطانی ، امیر آقایی با بازی های قوی و متناسب با طراحی داستان، توانسته اند پیوند محکم تری با مخاطب ایجاد کنند. عناصر دراماتیک و خانواده به تصویر کشیده شده در سریال، سریال را به یک تجربه تماشای جذاب و معنادار تبدیل کرده است.«گناه فرشته» به کارگردانی حامد عنقا در سال 1402 فیلمبرداری شد. این سریال محصول ایران و در ژانر درام و خانوادگی می باشد. حامد عنقا که بیشترین همکاری کارگردانی را با بهرنگ توفیقی و محمدحسین لطیفی دارد، اکنون اولین تجربه ساخت سریال را پشت سر می گذارد.

نفس بازغی دختر پژمان بازغی بازیگر و مستانه مهاجر تدوینگر سرشناس سینما یکی دیگر از بازیگران این سریال است که اولین تجربه بازیگری در یک سریال را دارد. مهدی سلطانی و دیبا زاهدی قبل از «تقصیر یک فرشته» در سریال «آقازاده» هم بازی کردند. این دو بازیگر در سریال جدید خود دو نقش کلیدی را ایفا می کنند که تاثیر زیادی در ادامه داستان دارند.

معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

در سریال شخصیت حامد تهرانی با بازی شهاب حسینی یک وکیل مجرب و متعهد به قانون است. او درگیر پرونده‌های حساس و جنجالی می‌شود، اما یکی از مهم‌ترین پرونده‌های او تصویر دختری به نام فرشته (با بازی فردیس پورابدینی) است. فرشته در سال ۱۳۶۶ به اتهام قتل با چاقو به اعدام محکوم شد.
پخش ویدیو
بخش دانلود

فصل‌ها و قسمت‌های مختلف

نقد و بررسی

از دیدگاه بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریال

بزودی | بروزشده

بزودی
هیچ داده ای یافت نشد
پیمایش به بالا
همراه ما باشید

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

درخواست فیلم و سریال