کارتون پسر دلفینی

دانلود انیمیشن پسر دلفینی Dolphin Boy

Dolphin Boy
انیمیشن پسر دلفینی به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش و تهیه کنندگی محمدامین همدانی در سال 1399 در ایران تولید شد. این انیمیشن محصول استودیو Skyframe است که پیش از این دو یا سه انیمیشن دیگر را تولید و منتشر کرده است اما قبل از سال اعلام شده بود که سازمان هنری رسانه اوج سازنده آن است اما محمدامین همدانی اعلام کرد که هیچ نهاد یا سازمانی به این موضوع پرداخته است. در تولید این انیمیشن نقش داشته ...
کارگردان :محمد خیراندیش

انیمیشن پسر دلفینی به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش و تهیه کنندگی محمدامین همدانی در سال 1399 در ایران تولید شد. این انیمیشن محصول استودیو Skyframe است که پیش از این دو یا سه انیمیشن دیگر را تولید و منتشر کرده است اما قبل از سال اعلام شده بود که سازمان هنری رسانه اوج سازنده آن است اما محمدامین همدانی اعلام کرد که هیچ نهاد یا سازمانی به این موضوع پرداخته است. در تولید این انیمیشن نقش داشته اما سازمان هنری رسانه ای اوج اعلام کرده است که به دلیل احتمال شکست علاوه بر حق پخش تلویزیونی، اکران مالکیت خود را به واگذار کرده است، اما هنوز مشخص نیست که کدام سازمان و نهاد است.

انیمیشن پسر دلفینی که با استفاده از روش‌های مدرن ساخته شده است، یکی از اولین انیمیشن‌های جهانی ساخته شده در ایران است و هم‌اکنون این انیمیشن به سه زبان مختلف روسی، انگلیسی و فارسی در دسترس است. همزمان با اکران در ایران در برنامه در کشورهای مختلف پخش می شود. اما حواشی این انیمیشن تمام نشدنی به نظر می رسد چرا که بودجه این انیمیشن در برخی از سایت های خبری اعلام شده و 15 میلیارد تومبا تخمین زده شده است، اما در صفحه imdb بودجه این انیمیشن مشخص شده است. پسر دلفینی به گفته سازندگان آن 4.5 میلیون دلار قیمت دارد که با 15 میلیارد تومان فاصله زیادی دارد.

شما می‌توانید نسخه قانونی قسمت اول سریال پسر دلفینی را با لینک قانونی نیم بها از وبسایت کلیک فایلز دانلود و تماشا کنید.

 

معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

یک هواپیما در دریا سقوط می کند. یک دلفین و مادرش نوزاد انسان را در دریا پیدا می کنند و از او مراقبت می کنند. پسر دلفین بزرگ می شود و پس از اینکه متوجه می شود او انسان است، دریا را ترک می کند و به دنبال مادرش به جزیره می رود. رهبری آن را ناخدا مروارید و دخترش شیرین بر عهده دارند. یک پسر دلفین در مسابقه جمع آوری مروارید شرکت می کند.توسط دزدان دریایی که برای بیبی زار کار می کنند دزدیده شده است.
پخش ویدیو
نقد و بررسی

از دیدگاه بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریال

بزودی | بروزشده

بزودی
هیچ داده ای یافت نشد
پیمایش به بالا
همراه ما باشید

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

درخواست فیلم و سریال