سریال افعی تهران

دانلود سریال افعی تهران

Viper of Tehran
iMDB :
قانونی
بالای 13 سال
سریال افعی تهران یک سریال اجتماعی، درام و خانوادگی به کارگردانی سامان مقدم، تهیه کنندگی جواد فرهانی و نویسندگی مشترک پیمان معادی و پویا مهدوی زاده در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1402 است. بیست سال پس از تجربه مشترک سامان مقدم و پیمان معادی در کافه ستاره، این بار این تجربه ۹۸۷ با سریال تهران افعی تکرار می شود. این سریال اولین حضور پیمان معادی در شبکه نمایش خانگی بود. عافی تهران، متعلق به ژانر فیل...
کارگردان :سامان مقدم

سریال افعی تهران یک سریال اجتماعی، درام و خانوادگی به کارگردانی سامان مقدم، تهیه کنندگی جواد فرهانی و نویسندگی مشترک پیمان معادی و پویا مهدوی زاده در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1402 است. بیست سال پس از تجربه مشترک سامان مقدم و پیمان معادی در کافه ستاره، این بار این تجربه ۹۸۷ با سریال تهران افعی تکرار می شود. این سریال اولین حضور پیمان معادی در شبکه نمایش خانگی بود. عافی تهران، متعلق به ژانر فیلم اجتماعی است که از ماجراهای کارگردانی درگیر یک پرونده قتل است.
پیمان معادی که تا به حال در هیچ نمایشی در شبکه نمایش خانگی حضور نداشته است، اردیبهشت ماه گذشته در صفحه شخصی خود پستی را منتشر کرد و از قصد خود برای کارگردانی یک فیلم کمدی برای شبکه نمایش خانگی خبر داد و در نهایت به آفی تهران رسید.

نسخه قانونی سریال تهران افعی با لینک قانونی را می توانید با نیم بها از رسانه کلیک فایلز دانلود و تماشا کنید.

معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

افعی تهران در ژانر فیلم اجتماعی از ماجراهای کارگردانی درگیر یک پرونده قتل می گوید...
پخش ویدیو
نقد و بررسی

از دیدگاه بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریال

بزودی | بروزشده

بزودی
هیچ داده ای یافت نشد
پیمایش به بالا
همراه ما باشید

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

درخواست فیلم و سریال