سریال جنگل آسفالت

دانلود سریال جنگل آسفالت asphalt forest

Jangale Asfalt
سریال جنگل آسفالت محصول 1402 ایران به کارگردانی پژمان تیمورتاش و نویسندگی پژمان تیمورتاش و مهدی اسدزاده که به طور مشترک داستان و فیلمنامه این سریال ایرانی را برای شبکه نمایش خانگی نوشتند. این سریال اولین تجربه کارگردانی پژمان تیمورتاش در سال بود که وی وارد عرصه تولید نیز شد و مجموعه ای از فیلم های ویژه را برای شبکه های سراسری تلویزیون کارگردانی کرد. وی همچنین تاکنون در هیچ مجموعه تلویزیونی ملی ...
کارگردان :پژمان تیمورتاش

سریال جنگل آسفالت محصول 1402 ایران به کارگردانی پژمان تیمورتاش و نویسندگی پژمان تیمورتاش و مهدی اسدزاده که به طور مشترک داستان و فیلمنامه این سریال ایرانی را برای شبکه نمایش خانگی نوشتند. این سریال اولین تجربه کارگردانی پژمان تیمورتاش در سال بود که وی وارد عرصه تولید نیز شد و مجموعه ای از فیلم های ویژه را برای شبکه های سراسری تلویزیون کارگردانی کرد. وی همچنین تاکنون در هیچ مجموعه تلویزیونی ملی حضور نداشته و عمده فعالیتش در زمینه فیلم نویسی است. تولید، همچنین از بازیگرانی استفاده کرد که در سری جدید آن نیز بازی کردند.

جنگل آسفالت سریالی با بازی نوید محمدزاده است که امروزه می توان او را ستاره فیلم های دزدی دریایی دانست. امسال او سه فیلم مهم داشت که اکران می‌شد، اما هیچ‌کدام اکران نشدند و قبل از اینکه فیلم‌ها به صورت مخفیانه منتشر شود، نسخه‌های آن‌ها منتشر شد. فیلم‌های «شب»، «داخلی»، «دیوار » به کارگردانی وحید جلیلوند، «برادران لیلا» به کارگردانی سعید راوشی و «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی سه فیلمی از نوید محمدزاده هستند که امسال مخفیانه اکران شدند.

شما می‌توانید  سریال جنگل آسفالت را با لینک قانونی نیم بها از رسانه کلیک فایلز  از ۳ فروردین ۱۴۰۳ دانلود و تماشا کنید.

معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

در سریال جنگل آسفالت، هنگامه برای نجات جان برادرش به پول نیاز دارد. او برای تهیه این پول ریسک های زیادی کرد و…
پخش ویدیو
نقد و بررسی

از دیدگاه بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریال

بزودی | بروزشده

بزودی
هیچ داده ای یافت نشد
پیمایش به بالا
همراه ما باشید

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

درخواست فیلم و سریال