دانلود مسابقه صداتو

برنامه و مسابقه صداتو

Sedato
برنامه صداتو یک سریال رئالیتی شو، مسابقه، معمایی، موسیقی و مسابقه ای به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد جوادزاده است که در بهار 1402 منتشر شد. صداتو در قالب مسابقه معمایی موسیقی با بازی محسن کیایی در شبکه سرگرمی خانگی منتشر می شود; چه عواملی رقابت صداتو را از برنامه مشابه جدا می کند؟ چه نکاتی آن را تماشایی تر می کند؟ چرا می توان به راحتی و با خیال راحت امتیاز کیفیت هر قسمت را با وجود مستقل بودن و ...

برنامه صداتو یک سریال رئالیتی شو، مسابقه، معمایی، موسیقی و مسابقه ای به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد جوادزاده است که در بهار 1402 منتشر شد. صداتو در قالب مسابقه معمایی موسیقی با بازی محسن کیایی در شبکه سرگرمی خانگی منتشر می شود; چه عواملی رقابت صداتو را از برنامه مشابه جدا می کند؟ چه نکاتی آن را تماشایی تر می کند؟ چرا می توان به راحتی و با خیال راحت امتیاز کیفیت هر قسمت را با وجود مستقل بودن و غیرمرتبط بودن قسمت ها پیگیری کرد؟ اگر از تعریف و هویت برنامه زبان شروع کنیم، چه تصادفی و چه فکری باید به حامیان بگوییم آفرین.نمایشی که محدودیت های کمی دارد و به قول معروف خلأهای کمی برای تولید و پخش در ایران دارد و دست سازندگان را باز می گذارد; هیچ امکانات عجیب و غریب و استودیو مورد نیاز نیست، و این ژانری نیست که مضامین آن به سختی پیدا شود و اسکیمر به پایین ترین حد خود برسد.

این همان آسیبی بود که جوکر را از کار انداخت. از همان ابتدا یافتن افراد شوخ طبع و خلاقی که بتوانند ساعت ها بیننده را سرگرم کنند و شوخی هایشان پایانی نداشته باشد، دشوار به نظر می رسید. در شرایطی که در کشور ما شوخی با اکثر سوژه های جوک دنیا سخت است، از همان ابتدا سخت به نظر می رسید.

شما میتوانید فصل اول و دوم رئالیتی شو صدا تو رو از سایت کلیک فایلز به صورت قانونی دانلود و تماشا نمایید.

ساخت : 1402
کشور :ایران
مدت : 90 دقیقه

معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

مسابقه صداتو جدیدترین محصول شبکه سرگرمی خانگی به کارگردانی حامد جوادزاده است که داستان آن در سبکی مرموز و موزیکال روایت می شود.
پخش ویدیو
بخش دانلود

فصل‌ها و قسمت‌های مختلف

نقد و بررسی

از دیدگاه بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریال

بزودی | بروزشده

بزودی
هیچ داده ای یافت نشد
پیمایش به بالا
همراه ما باشید

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

درخواست فیلم و سریال