سریال شهروند و مافیا

دانلود رایگان سریال شهروند و مافیا به کارگردانی محمد رجایی

Citizen and Mafia
سریال شهروند و مافیا عنوان مجموعه‌ای از واقعیت‌ها، بازی‌ها، رازها و مسابقه‌ها به کارگردانی محمد رجایی، نویسندگی سیویل آمنه و تهیه‌کنندگی علیرضا سلطانی از طریق وبسایت سلامت است. در این مسابقه افراد به طور مخفیانه بین دو گروه افراد و مافیا تقسیم می شوند و یک نفر باید با آزمون و خطا افراد متعلق به گروه مافیایی را شناسایی و حذف کنند. این برنامه به کارگردانی محمد رجایی و تهیه کنندگی علیرضا سلطانی سا...
کارگردان :محمد رجایی
بازیگران اصلی :بهنام تشکر

سریال شهروند و مافیا عنوان مجموعه‌ای از واقعیت‌ها، بازی‌ها، رازها و مسابقه‌ها به کارگردانی محمد رجایی، نویسندگی سیویل آمنه و تهیه‌کنندگی علیرضا سلطانی از طریق وبسایت سلامت است. در این مسابقه افراد به طور مخفیانه بین دو گروه افراد و مافیا تقسیم می شوند و یک نفر باید با آزمون و خطا افراد متعلق به گروه مافیایی را شناسایی و حذف کنند. این برنامه به کارگردانی محمد رجایی و تهیه کنندگی علیرضا سلطانی ساخته شد.

این برنامه که در سال 1401 در شبکه تلویزیونی نسیم منشر شد، پدیده جدیدی به نام تحقیق را به همراه داشت. در حال حاضر سه اوباش و هفت غیرنظامی وجود دارند. در رئالیتی شو این بازی افراد به دو گروه مافیا و غیرنظامی تقسیم می شوند و جنگ بین این دو گروه خودآگاه و ناخودآگاه شبیه سازی می شود. در طول کلاس روزانه، همه بازیکن زنده ماندند تا در مورد مافیا بحث کنند و به حذف مظنون رأی دهند. به طور خلاصه هدف اصلی بازی مافیا نابودی شهروندان و گروه مافیایی یا بهتر است بگوییم حذف آنها از بازی یا بهتر بگوییم نابودی مافیای بازی و شهروندان است. در قالب یک نمایش مافیایی در صدا و سیما، پس از اینکه به هر بازیکن نقشی داده شد، در روز اول هر بازیکن خود را مظنون مافیایی معرفی می کند.شما می تونید اطلاعات بیشتری از این سریال را از اینجا مشاهده نمایید.

شما می توانید این سریال 32 قسمتی را با کیفیت بالا به صورت رایگان از سایت کلیک فایلز هم اکنون از طریق لینک مستقیم دانلود و یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

شهروندو مافیا رقابتی است که در آن یک نفر سعی می کند نقش دیگران را از طریق آزمون و خطا درک کند. در این مسابقه به افراد یک نقش مخفی بین دو گروه آگاه و ناآگاه و دو دسته مافیا و شهروند داده می شود و به بسیاری از شهروندان این شانس داده می شود که مافیا را شناسایی کرده و رای برای رهایی از شر مافیا به صندوق بیندازند...
بخش دانلود

فصل‌ها و قسمت‌های مختلف

نقد و بررسی

از دیدگاه بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریال

بزودی | بروزشده

بزودی
هیچ داده ای یافت نشد
پیمایش به بالا
همراه ما باشید

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

درخواست فیلم و سریال