سریال شهر هرت

دانلود سریال شهر هرت

Lawless City
iMDB :
بالای 13 سال
سریال ایرانی شهر هرت محصول 1401 ایران به کارگردانی سید محمدرضا ممتاز و تهیه کنندگی داریوش بابائیان این مجموعه ویژه نمایش خانگی که داستان آن در ژانرهای تاریخی و کمدی نیز روایت می شود در سراسر کشور و در سطح وسیع پخش می شود. نمایش آنلاین در اواخر اسفند 1402 «شهر مجروحان» به کارگردانی سید محمدرضا ممتاز و تهیه کنندگی داریوش بابائیان داستانی طنز و تاریخی حول محور شخصیتی به نام «حاج آقا» (با بازی رضا ...

سریال ایرانی شهر هرت محصول 1401 ایران به کارگردانی سید محمدرضا ممتاز و تهیه کنندگی داریوش بابائیان این مجموعه ویژه نمایش خانگی که داستان آن در ژانرهای تاریخی و کمدی نیز روایت می شود در سراسر کشور و در سطح وسیع پخش می شود. نمایش آنلاین در اواخر اسفند 1402 «شهر مجروحان» به کارگردانی سید محمدرضا ممتاز و تهیه کنندگی داریوش بابائیان داستانی طنز و تاریخی حول محور شخصیتی به نام «حاج آقا» (با بازی رضا شفیع‌جم) روایت می‌کند.

حاج آقا معروف به زمین خوار پس از اسیر و زندانی شدن در سال و در جوانی خود را یافت. در سریال شهر هرت بازیگرانی مثل رضا شفیعی جم، رزیتا غفاری، علی صادقی، آتش تقی پور، مهدی امینی خواه، میرطاهر مظلومی، مجید شهریاری، یوسف صیادی، کیمیا بابائیان، روناک رضایی نژاد و … جلوی دوربین رفته اند.

شما می‌توانید نسخه قانونی سریال شهر هرت را با لینک قانونی نیم بها  را از سایت کلیک فایلز دانلود و همین طور نسخه آنلاین این سریال را به صورت رایگان تماشا کنید.

معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

سریال شهر هرت داستان مردی رذلی را روایت می کند که وقتی دستگیر می شود و به زندان می رود، خود را در گذشته می بیند و داستان هایی که برایش اتفاق افتاده است...
پخش ویدیو
بخش دانلود

فصل‌ها و قسمت‌های مختلف

نقد و بررسی

از دیدگاه بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریال

بزودی | بروزشده

بزودی
هیچ داده ای یافت نشد
پیمایش به بالا
همراه ما باشید

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

درخواست فیلم و سریال