دانلود سریال دفتر یادداشت

NoteBook
مجموعه دفتر یادداشت سریالی کمدی، جنایی، خانوادگی، درام و اجتماعی به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی حسین اکبری در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1402 است. مسعود خاکباز نیز فیلمنامه این مجموعه دفتر را نوشته است.اسدی زاده این بار جدیدترین سریال خود را در ژانری متفاوت از اولین اثرش در شبکه خانگی عرضه می کند. اولین تجربه اسدی زاده به عنوان کارگردان در شبکه خانگی در ژانر درام و خانوادگی بود که ب...

مجموعه دفتر یادداشت سریالی کمدی، جنایی، خانوادگی، درام و اجتماعی به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی حسین اکبری در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1402 است. مسعود خاکباز نیز فیلمنامه این مجموعه دفتر را نوشته است.اسدی زاده این بار جدیدترین سریال خود را در ژانری متفاوت از اولین اثرش در شبکه خانگی عرضه می کند. اولین تجربه اسدی زاده به عنوان کارگردان در شبکه خانگی در ژانر درام و خانوادگی بود که با استقبال بسیار خوب مخاطبان نیز مواجه شد.پس از موفقیت اولین سریال اسدی زاده در تلویزیون داخلی، این کارگردان ترجیح داد به جای تمرکز بر ساخت فیلم و اکران آن به صورت نمایشی، سری دوم را خودش کارگردانی کند. کیارش اسدی زاده پس از کارگردانی سریال پرطرفدار «کارگدن» از شبکه تلویزیونی داخلی، فیلمی با عنوان «اجازه خروج » ساخت که پس از مدت ها و به دلیل وجود موانع و موانع فراوان برای اکران فیلم، اکران نشد.  این کارگردان ترجیح داده است سری جدید خود را در شبکه خانگی عرضه کند تا اینکه فیلم بسازد و در سینماها نمایش دهد.

بازیگران سریال دفتر یادداشت چه کسانی هستند؟

 

در آخرین روزهای سال 1401 بود که رضا عطاران پس از سال ها دوری از سینما و تلویزیون داخلی بالاخره حضور خود را در قالب سریال مشخص کرد. عطاران که پیش از این تنها در سریال های شخصی خود حضور داشت، این بار  با حضور در سریال دفتر یادداشت قرار است که اولین تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی را در روزمه کاری پربار خود نیز به ثبت رساند. رضا عطاران باید یکی از بهترین ها باشد. پرفروش‌ترین بازیگران تاریخ سینمای ایران می‌دانند که همه فیلم‌های او در گیشه‌های قابل توجهی به دست آورده‌اند و او نقش اصلی سریال دفترچه یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده را بازی می‌کند.

عطاران با قبول پیشنهاد بازی در سریال اسدی زاده به غیبت ۱۱ ساله خود در شبکه داخلی پایان داد. او در سریال نوت بوک با گریمی متفاوت جلوی دوربین رفت که برای اولین بار در این سریال در قالب پوستر و ویدئویی جنجالی از گریم عطاران فاش شد. پس از این افشاگری جنجالی، این پروژه به روند تولید خود در قالب Lights Out ادامه داد تا روز جمعه ۱۴ آبان ماه که شرکت سازنده و پلتفرم پخش سریال آغاز پخش را اعلام کرد؛ مجموعه دفتر یادداشت از26  آبان هر جمعه از شبکه نمایش خانگی پخش می شود.

معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

در سریال دفتر یادداشت، ایرج و حمید، دوستان قدیمی دوران کودکی، از پیگیری پرونده های جنایی دچار سردرد می شوند و به طور اتفاقی پایشان به پرونده قتل زنجیره ای باز می شود... پرونده ای که با وقوع حوادث خطرناک تری آبستن می شود، اما این داستان پیچیده تر از این کلمه است. در این میان ایرج به دلیل مشکل مغزی منحصر به فردش مدام همه چیز و همه را به یاد می آورد...
پخش ویدیو
بخش دانلود

فصل‌ها و قسمت‌های مختلف

نقد و بررسی

از دیدگاه بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریال

بزودی | بروزشده

بزودی
هیچ داده ای یافت نشد
پیمایش به بالا
همراه ما باشید

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

درخواست فیلم و سریال