مجموعه شب‌ آهنگی

دانلود سریال شب‌آهنگی فصل سوم

قانونی
بالای 13 سال
سریال شب آهنگی یک سریال رئالیتی شو، تاک شو، کمدی و خانوادگی به کارگردانی حامد آهنگی و تهیه کنندگی محمدرضا صابری است که در سال 1402 منتشر شد. پس از استقبال مخاطبان از دو فصل اول این برنامه، فصل سوم این برنامه آماده پخش است. افتتاحیه فصل جدید شب آهنگیبا فرمت ویژه برنامه شاد و مفرح با دکوری جذاب به مناسبت روز پدر پنجشنبه 5 بهمن ماه از شبکه نمایش پخش می شود. فصل جدید شب انگی به تهیه کنندگی محمدرضا ...
کارگردان :حامد آهنگی

سریال شب آهنگی یک سریال رئالیتی شو، تاک شو، کمدی و خانوادگی به کارگردانی حامد آهنگی و تهیه کنندگی محمدرضا صابری است که در سال 1402 منتشر شد. پس از استقبال مخاطبان از دو فصل اول این برنامه، فصل سوم این برنامه آماده پخش است. افتتاحیه فصل جدید شب آهنگیبا فرمت ویژه برنامه شاد و مفرح با دکوری جذاب به مناسبت روز پدر پنجشنبه 5 بهمن ماه از شبکه نمایش پخش می شود. فصل جدید شب انگی به تهیه کنندگی محمدرضا صابری و کارگردانی و اجرای حامد آهنگی تولید می شود.

آهنگی از اوایل دهه 90 اجرای برنامه های زنده و استیج های معروف را در جزیره کیش آغاز کرد و با حضورش به عنوان کمدین در برنامه خندوانه به شهرت رسید. او در بازار رقابتی بین پژمان جمشیدی و شهاب حسینی زمانی وارد عرصه برنامه های گفتگوی شد که هنوز چندان شناخته شده نبود. او به عنوان کارگردان تلویزیون البته مهدی مظلومی را که سال ها پیش یکی از پرکارترین کارگردانان تلویزیون بود در کنار خود داشت و این همکاری می تواند به نفع حامد عنجی در شبکه نمایش خانگی باشد.

شما می توانید فصل سوم سریال شب آهنگی را با لینک به صورت مستقیم از سایت کلیک فایلز دانلود و تماشا کنید.

ساخت : 1402
کشور :ایران
مدت : 90 دقیقه

معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

افتتاحیه فصل تازه شب آهنگی در قالب ویژه برنامه‌ای شاد و مفرح با دکوری متفاوت که اجرای آن را حامد آهنگی بر عهده دارد….
پخش ویدیو
بخش دانلود

فصل‌ها و قسمت‌های مختلف

نقد و بررسی

از دیدگاه بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریال

بزودی | بروزشده

بزودی
هیچ داده ای یافت نشد
پیمایش به بالا
همراه ما باشید

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

درخواست فیلم و سریال