دانلود فیلم شهرک

دانلود فیلم شهرک ۱۴۰۰ به کارگردانی علی حضرتی

The Town
قانونی
بالای 10 سال
فیلم شهرک 1400 شهرک به کارگردانی و نویسندگی علی حضرتی در ایران فیلمبرداری شده است. این فیلم دومین تجربه علی حضرتی در سینمای ایران است. او پیش از این پیش از تهیه کنندگی و کارگردانی شهرک، فیلم کوتاهی را نوشته و کارگردانی کرده بود. استست دومین تجربه کارگردانی خود را در سینمای ایران انجام داد. اولین فیلم او با نام «سزای ناکوک» که در سینماها اکران نشد و در زمان شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین اکران ...
کارگردان :علی حضرتی
بازیگران اصلی :رویا جاویدنیا، ساعد سهیلی

فیلم شهرک 1400 شهرک به کارگردانی و نویسندگی علی حضرتی در ایران فیلمبرداری شده است. این فیلم دومین تجربه علی حضرتی در سینمای ایران است. او پیش از این پیش از تهیه کنندگی و کارگردانی شهرک، فیلم کوتاهی را نوشته و کارگردانی کرده بود. استست دومین تجربه کارگردانی خود را در سینمای ایران انجام داد. اولین فیلم او با نام «سزای ناکوک» که در سینماها اکران نشد و در زمان شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین اکران شد، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه نشد و نتوانست تماشاگر را به خود جلب کند.

پخش آنلاین این فیلم برای مشترکین ایرانسل، همراه اول، رایتل، و سامانتل رایگان می باشد.

این فیلم اجتماعی و خانوادگی، درباره نوید فلاحتی (ساعد سهیلی)، بازیگر جوان علاقه مند به بازیگری است که در تست بازیگری یک فیلم بزرگ پذیرفته می شود. برای شرکت در این پروژه و تحقق رویای بازیگر شدن، تنها بازیگرانی که به اتفاقات شهر اعتقاد دارند باید شرایط و آموزش ذهنی خاصی را ببینند. اما این هوش به تدریج به ترس و ناامیدی تبدیل می شود; او برای گذار از «نوید» به «فرهاد» یعنی تبدیل شخصیت واقعی به شخصیت، با اتفاقات غیرمنتظره ای مواجه می شود. تضاد بین خود واقعی و خودانگاره اش که کم کم به نقش تبدیل می شود باعث می شود نوید با تبدیل شدن به فرهاد دچار بحران هویت شود.
فیلم ایرانی شهرک به کارگردانی علی سرتیپی داستان پسر جوانی را روایت می کند که می خواهد نامی برای خود دست و پا کند، آرزوی بازیگر شدن را در سر می پروراند و تمام تلاش خود را می کند تا وارد عرصه سینما شود. اتفاقاً او پس از تست بازیگری در اردیبهشت 87 برای حضور در این فیلم به صحنه فیلمبرداری این فیلم و صدا آمد و مورد قبول کارگردان قرار گرفت اما این بار مشکل کمی متفاوت است و آیا باید در این فیلم حضور داشته باشد. این فیلم؟ او باید شخصیت را بپذیرد. او در یک شهر دورافتاده در آموزش روانی یک ورزشکار تخصص دارد و در این راه با مشکلاتی روبرو می شود، یا از رویای بازیگری خود دست می کشد یا تلاش می کند تا موفق شود.

شما می‌توانیدهم اکنون نسخه قانونی این فیلم را با بالاترین کیفیت از وبسایت کلیک فایلز با مصرف پهنای باند اینترنت نیم بها دانلود و تماشا کنید.و همینطور به صورت کاملا رایگان به صورت آنلاین تماشا نمایید.

 

 

ساخت : 1400
کشور :ایران
مدت : 106 دقیقه

معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

داستان این فیلم درباره مرد جوانی است که به بازیگری علاقه دارد و پس از یک فیلم بزرگ پذیرفته می شود. او برای شرکت در این پروژه و تحقق آرزوی بازیگر شدنش باید شرایط و افکار عجیبی را بپذیرد. و روانشناسی گروهی از بازیگران در یک شهر دور افتاده.
پخش ویدیو
بخش دانلود

کیفیت‌های مختلف و زیرنویس

همه کیفیت ها (پیشنهادی)
35,000 تومان
دانلود با کیفیت 480p
حجم : 709 MB
12,000 تومان
دانلود با کیفیت 720p
حجم : 1005 MB
13,000 تومان
دانلود با کیفیت 1080p
حجم : 1.9 GB
15,000 تومان
کیفیت 1080hq
حجم : 2.7 GB
18,000 تومان
کیفیت BLURAY
حجم : 7.4 GB
20,000 تومان
نقد و بررسی

از دیدگاه بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریال

بزودی | بروزشده

بزودی
هیچ داده ای یافت نشد
پیمایش به بالا
همراه ما باشید

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

درخواست فیلم و سریال