فیلم سینمایی بی مادر

فیلم بی مادر ۱۴۰۰ به کارگردانی مرتضی فاطمی

Motherless
IMDB:
قانونی
بالای 13 سال
فیلم بی مادر (motherless) به کارگردانی و نویسندگی سید مرتضی فاطمی در ژانر اجتماعی و درام دهه 1400 است. این فیلم اولین کارگردانی سید مرتضی فاطمی در سینمای ایران است. فاطمی پیش از این عمدتاً به عنوان تهیه‌کننده در سینما و تلویزیون و تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی چون هوش سیاه، فیلم‌های ویژه و… فعالیت می‌کرد. او با ایجاد خدمات پرمخاطب و شناخته شده موفق شد در زمینه تولید فیلم و سریال تجارب کسب کند. تع...
کارگردان :مرتضی فاطمی

فیلم بی مادر (motherless) به کارگردانی و نویسندگی سید مرتضی فاطمی در ژانر اجتماعی و درام دهه 1400 است. این فیلم اولین کارگردانی سید مرتضی فاطمی در سینمای ایران است. فاطمی پیش از این عمدتاً به عنوان تهیه‌کننده در سینما و تلویزیون و تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی چون هوش سیاه، فیلم‌های ویژه و… فعالیت می‌کرد. او با ایجاد خدمات پرمخاطب و شناخته شده موفق شد در زمینه تولید فیلم و سریال تجارب کسب کند. تعداد سخنرانی ها و برنامه های تلویزیون ایران سخنرانی است و مادر اولین تجربه کارگردانی و مستقل فاطمی در سینمای ایران است.

بی مادر اولین فیلم مرتضی فاطمی است. فاطمی متولد 1362 و از لیدرهای جوان صبحگاهی است. او کار خود را با روزنامه نگاری آغاز کرد و در کنار فعالیت های رسانه ای، پا به عرصه مستندسازی نیز گذاشت و بعدها مجموعه های تلویزیونی «هوش سیاه ۲» و «چیزهای عجیب» را تولید کرد. جالب است که پردیس پورعابدینی برای اولین بار در «بی مادر» نقش شخصیت اصلی این فیلم را بازی کرد و همچنین این اولین تجربه همکاری پژمان جمشیدی و امیر آقایی مقابل دوربین فیلمساز است.

این فیلم بر خلاف نظرات ضد و نقیض و منفی ای که برای بی مادر داشت مورد انتقاد منتقدین قرار گرفت و گفتند که کل داستان سیاه است، شاید باید از هر گونه قضاوتی خودداری کرد و فقط به داستانی که امروز با آن دست و پنجه نرم می کنند نگاه کرد. کارگردان دو نفر از دو پیشینه مختلف را گرد هم می آورد تا درد و رنج را به مخاطب منتقل کند.

جوایز و افتخارات فیلم سینمایی بی مادر

جایزه بهترین فیلم بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم داکا
جایزه بهترین کارگردان جشنواره رینبو لندن
جایزه بهترین فیلم چهاردهمین جشنواره فیلم بنگلور
جایزه بهترین فیلم داستانی هفتمین جشنواره کراسینگ اسکرین

ساخت : 1400
کشور :ایران
مدت : 83 دقیقه

معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

فیلم ایرانی «بی مادر» داستان «مرجان» را روایت می‌کند که آرزوی مادر شدن را دارد. او برای تحقق این آرزو با زنی به نام «مهروز» آشنا می‌شود که تلاش می‌کند برای پسرش پیوند کلیه کسب کند. ورود مهروز به خانه مرجان به همراه همسرش حکایت از ادامه ماجرا دارد.
پخش ویدیو
بخش دانلود

کیفیت‌های مختلف و زیرنویس

دانلود با کیفیت 480p
دانلود با کیفیت 720p
دانلود با کیفیت 1080p
کیفیت 1080hq
کیفیت BLURAY
نقد و بررسی

از دیدگاه بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریال

بزودی | بروزشده

بزودی
هیچ داده ای یافت نشد
پیمایش به بالا
همراه ما باشید

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

درخواست فیلم و سریال