فیلم ایرانی مصلحت

دانلود فیلم مصلحت محصول ۱۳۹۹ به کارگردانی حسین دارابی

Expediency
فیلم مصلحت فیلمی تاریخی، سیاسی و دراماتیک اثر حسین دارابی است که در سال 1399 ساخته و در سال 1402 اکران شده است. این فیلم به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه و فیلمنامه آن را حسین دارابی، احمد حیدریان و احسان ثقفی بر اساس طرحی از رضا زهتابچیان، 1366 نوشته اند. فیلم مصلحت برای اولین بار در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم یک موضوع سیاسی بحث برانگیز را مطرح می کند که ممکن است برای مخاط...

فیلم مصلحت فیلمی تاریخی، سیاسی و دراماتیک اثر حسین دارابی است که در سال 1399 ساخته و در سال 1402 اکران شده است. این فیلم به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه و فیلمنامه آن را حسین دارابی، احمد حیدریان و احسان ثقفی بر اساس طرحی از رضا زهتابچیان، 1366 نوشته اند. فیلم مصلحت برای اولین بار در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم یک موضوع سیاسی بحث برانگیز را مطرح می کند که ممکن است برای مخاطبان جالب باشد. این نمایش اولین ساخته بلند سینمایی حسین دارابی است که بازیگران توانمندی در آن نقش ایفا کردند.

پخش آنلاین این فیلم برای مشترکین ایرانسل، همراه اول، رایتل، و سامانتل رایگان می باشد.

مصحلت یکی از تولیدات سازمان هنری رسانه ای وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک بار در اواخر سال 1399پروانه نمایش خود را دریافت کرد اما بنا به دلایلی این فیلم در فهرست فیلم های تحریم شده و توقیف شده سینمای ایران قرار گرفت. اگرچه فیلم اکسپدی تمام تاییدیه های قانونی را دریافت کرده بود، اما تا زمانی که سازندگان در اواسط آذر با مقامات قانونی جلسه ای برای بحث درباره موضوعات و محاکمه های فیلم برگزار کردند، مجوز اکران صادر نشد. فیلم ایرانی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی مجوز نمایش و اکران دوم را دریافت کرد.در این فیلم هنرپیشگانی چون فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، سهی بانو ذوالقدر و نازنین فراهانی به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

این فیلم پس از حضور در جشنواره فیلم فجر 1399موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین کارگردانی فیلم اول (حسین دارابی) شد و نامزد شش جایزه دیگر از جمله نامزدی دیپلم افتخار بهترین فیلم زن شد. نامزدی سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول زن (نازنین فراهانی) و نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (وحید رهبانی)، بهترین تدوین (سیاوش کردجان)، بهترین موسیقی متن (فردین خلتبری)، بهترین طراحی صحنه و لباس (بهزاد جعفری طادی) و بهترین طراحی صحنه (بهترین) جعفری زا. ). تادی)؛ مصلحت یک تریلر معمایی جاسوسی است که پس از سه سال بلاتکلیفی سرانجام در روز چهارشنبه 17 خرداد 1402 با شعار «عدالت خط قرمز ندارد!» در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمد.شما هم اکنون می توانید نسخه قانونی، می توانید این فیلم را با بالاترین کیفیت از سایت کلیک فایلز دانلود کرده و با پهنای باند اینترنت نیم بها تماشا کنید.

ساخت : 1399
کشور :ایران

معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

فیلم «مصلحت» درباره پسر یکی از مقامات عالی کشور است که در یکی از درگیری‌های مقابل دانشگاه تهران دست به قتل می‌زند، اما روابط خانوادگی و آسایش سیاسی کشور این پرونده مشکوک و مرموز را پیچیده و پیچیده می‌کند. تعادل دشوار ...
پخش ویدیو
بخش دانلود

کیفیت‌های مختلف و زیرنویس

همه کیفیت ها (پیشنهادی)
35,000 تومان
دانلود با کیفیت 480p
حجم : 739 MB
12,000 تومان
دانلود با کیفیت 720p
حجم : 1.0 GB
13,000 تومان
دانلود با کیفیت 1080p
حجم : 2.0 GB
15,000 تومان
کیفیت 1080hq
حجم : 2.8 GB
18,000 تومان
کیفیت BLURAY
حجم : 7.7 GB
20,000 تومان
نقد و بررسی

از دیدگاه بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریال

بزودی | بروزشده

بزودی
هیچ داده ای یافت نشد
پیمایش به بالا
همراه ما باشید

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

درخواست فیلم و سریال