The Assassins

دانلود سریال حشاشین (الحشاشین) The Assassins

The Assassins
حشاشین یا الحشاشین 2024 ، سریال با داستانی تاریخی از زندگی و وقایع مربوط به حسن صباح، بنیانگذار حکومت اسماعیلیان در ایران پخش شد. این سریال با استقبال خوبی از سوی جوانان عرب مواجه شد، اما برخی از اعضای اخوان المسلمین و طرفداران آنها نسبت به پخش آن واکنش تندی نشان دادند. اخوان بر این باور است که سازندگان سریال به دنبال تحرکات مذهبی و سیاسی حسن صباح به انتقاد از سیاست های اخوان المسلمین پرداختند....

حشاشین یا الحشاشین 2024 ، سریال با داستانی تاریخی از زندگی و وقایع مربوط به حسن صباح، بنیانگذار حکومت اسماعیلیان در ایران پخش شد. این سریال با استقبال خوبی از سوی جوانان عرب مواجه شد، اما برخی از اعضای اخوان المسلمین و طرفداران آنها نسبت به پخش آن واکنش تندی نشان دادند. اخوان بر این باور است که سازندگان سریال به دنبال تحرکات مذهبی و سیاسی حسن صباح به انتقاد از سیاست های اخوان المسلمین پرداختند.
تمرکز بر زندگی و اعمال حسن صباح، بنیانگذار حکومت اسماعیلیان در ایران، به یکی از محبوب ترین فیلم های تاریخی در خاورمیانه تبدیل شده است. این سریال با روایتی مستند از استراتژی و تاکتیک های سیاسی و نظامی صباح در جذب بیننده موفق بود. علاوه بر این، بازیگر عالی و کیفیت تولید بالا، فیلم را به یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه فیلم های تاریخی تبدیل کرده است.
فضای تاریخی و زیبایی طبیعی این سریال از نقاط قوت آن است. تصاویر جذاب و زنده سریال از مناطق تاریخی و فضاهای طبیعی، تجربه سفر در زمان و مکان و غرق شدن در تاریخ را به بینندگان می دهد.
اما «حشاشین » نیز مانند هر اثر هنری دیگری با مشکلاتی مواجه شد. شاید یکی از ضعف های اصلی سریال در نمایش مغرضانه و ناقص شخصیت حسن صباح باشد. این موضوع ممکن است درک داستان و شخصیت های اصلی سریال را کاهش دهد و باعث شود برخی بینندگان از تجربه بهینه تماشای سریال لذت نبرند.
شما میتوانید این سریال را به صورت زیرنویس و رایگان از سایت کلیک فایلز دانلود و تماشا نمایید.

معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

این وقایع در یک فضای تاریخی، در قرن یازدهم اتفاق می‌افتد، جایی که رهبر قاتلان، حسن الصباح، و رهبرانش گروهی را رهبری می‌کنند که به خاطر ترورهای خونین خود در آن دوره معروف بودند.
پخش ویدیو
بخش دانلود

فصل‌ها و قسمت‌های مختلف

قسمت 4
خانه اسرار السلطنه
بیشتر ببینید

سریال های مشابه

نقد و بررسی

از دیدگاه بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریال

بزودی | بروزشده

بزودی
هیچ داده ای یافت نشد
پیمایش به بالا
همراه ما باشید

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

درخواست فیلم و سریال