فیلم لانتوری

فیلم لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان

لانتوری فیلمی اجتماعی محصول سال 1395 ایران است. به کارگردانی «رضا درمیشیان» و بازیگرانی چون «نوید محمدزاده»، «باران کوثری»، «مریم پالیزبان»، «رضا بهبودی»، «حسین پاکدل»، «مهدی کوشکی»، «بهناز جعفری»، «بهرام افشاری». «یسنا میرطهماسب» و «ستاره پسیانی» در نفر به ایفای نقش پرداختند. فیلم لانتوری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین صدا و فروش 6.2 میلیارد تومانی شد.لانتوری متشکل ...
کارگردان :رضا درمیشیان

لانتوری فیلمی اجتماعی محصول سال 1395 ایران است. به کارگردانی «رضا درمیشیان» و بازیگرانی چون «نوید محمدزاده»، «باران کوثری»، «مریم پالیزبان»، «رضا بهبودی»، «حسین پاکدل»، «مهدی کوشکی»، «بهناز جعفری»، «بهرام افشاری». «یسنا میرطهماسب» و «ستاره پسیانی» در نفر به ایفای نقش پرداختند. فیلم لانتوری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر برنده سیمرغ بلورین بهترین صدا و فروش 6.2 میلیارد تومانی شد.لانتوری متشکل از مجروحانی است که از دل جامعه بیرون آمده اند. این فیلم سومین فیلم در کارنامه هنری رضا درمیشیان در بسیاری از جشنواره های ملی و بین المللی پذیرفته و به نمایش درآمد و جوایز متعددی نیز دریافت کرد. همچنین این فیلم برای نمایش در بخش «سیمرغ سودای 3» چهارمین جشنواره فیلم فجر پذیرفته شد و نامزد جوایز متعددی شد که در نهایت موفق به دریافت سیمرغ بلورین در بخش «بهترین صدا» شد.

معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

یک گروه جنایتکار چهار نفره معروف به "لانتوری" به سرقت و زورگیری اختصاص دارد تا اینکه یکی از اعضای گروه به نام "پاشا" دختری به نام "مریم" را که از قبل او را می شناخت، می بیند و عاشق او می شود، اما... .
پخش ویدیو
بخش دانلود

کیفیت‌های مختلف و زیرنویس

دانلود با کیفیت 480p
حجم : 735 MB
دانلود با کیفیت 720p
حجم : 1.0 GB
دانلود با کیفیت 1080p
حجم : 2.0 GB
نقد و بررسی

از دیدگاه بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریال

بزودی | بروزشده

بزودی
هیچ داده ای یافت نشد
پیمایش به بالا
همراه ما باشید

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

درخواست فیلم و سریال