فیلم سینمایی عروسی مردم (People’s Wedding)

دانلود فیلم سینمایی عروسی مردم محصول ۱۳۹۸ به کارگردانی مجید توکلی

People's Wedding
IMDB:
قانونی
بالای 13 سال
فیلم ایرانی «عروسی مردم» فیلم خانوادگی و درام به کارگردانی مجید توکلی و نویسندگی جمیله دارالشفایی که نگارش فیلمنامه «عروسی مردم» به کارگردانی مجید توکلی را نیز در سال ۱۳۹۷ در ایران تولید کرده است. فیلم «عروسی مردم» سومین تجربه کارگردانی مجید توکلی در سال است.او پیش از «عروسی مردمی» فیلم «متولد سال 65» را نیز کارگردانی کرد که درباره زندگی دو زوج جوان بود و مشکلات ازدواج آنها را به تصویر می کشید....

فیلم ایرانی «عروسی مردم» فیلم خانوادگی و درام به کارگردانی مجید توکلی و نویسندگی جمیله دارالشفایی که نگارش فیلمنامه «عروسی مردم» به کارگردانی مجید توکلی را نیز در سال ۱۳۹۷ در ایران تولید کرده است. فیلم «عروسی مردم» سومین تجربه کارگردانی مجید توکلی در سال است.او پیش از «عروسی مردمی» فیلم «متولد سال 65» را نیز کارگردانی کرد که درباره زندگی دو زوج جوان بود و مشکلات ازدواج آنها را به تصویر می کشید. . توکلی این بار با همین موضوع اما در ژانری متفاوت به موضوع ازدواج جوانان و مشکلات پیش روی آنها از منظر طنز می پردازد.فیلم الموردو پس از 9 ماه ارائه به سازمان سینمایی، سرانجام پروانه نمایش خود را دریافت کرد. فیلم مجید توکلی که اجازه نمایش در جشنواره فجر را نداشت مدت ها منتظر پروانه نمایش بود. جمیله دارالشفایی نویسنده این فیلم و علی سرتیپی تهیه کننده، علی اوجی کارگردان پروژه و دانیال زمانی کارگردان پروژه هستند. مجید توکلی متولد 1360 در تهران بازیگر و کارگردان سینمای ایران دارای مدرک معماری است. توکلی در فیلم های رحیم ناکن، حبیب آقا، مرگ سپید، بوی کافور و عطار یاس به عنوان بازیگر حضور داشته و در کارنامه هنری خود فیلم های زیگزاگ، متولد 65 و کارتن خواب را نیز کارگردانی کرده است.

 نسخه آنلاین این فیلم  فقط برای مشترکین ایرانسل،همراه اول،رایتل و سامانتل در سایت کلیک فایلز به صورت رایگان قرار داده شد.

عروسی مردم داستان دختر و پسری است که برای خوش گذرانی به عروسی دیگران می روند. نازنین بیاتی و شکیب شجره ترکیبی جدید در سینمای ایران هستند و نقش های اصلی این فیلم را ایفا می کنند. قبلاً این فیلم یک روز دو میلیون نام داشت که بعداً به The Town Wedding تغییر یافت. نمایش «عروسی مردم» از چهارشنبه 17 ژوئن 1402 در سینماهای سراسر کشور آغاز شد. پس از انتشار نسخه قانونی، می توانید این فیلم را با بالاترین کیفیت از سایت کلیک فایلز دانلود کرده و با پهنای باند اینترنت نیم بها تماشا کنید.

ساخت : 1402
کشور :ایران
مدت : 79 دقیقه

معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

فیلم عروسی مردم داستان دختر و پسری است که تصمیم می گیرند برای خوش گذرانی و خوش گذرانی به عروسی مردم بروند..
پخش ویدیو
بخش دانلود

کیفیت‌های مختلف و زیرنویس

همه کیفیت ها (پیشنهادی)
35,000 تومان
دانلود با کیفیت 480p
حجم : 527 MB
12,000 تومان
دانلود با کیفیت 720p
حجم : 748 MB
13,000 تومان
دانلود با کیفیت 1080p
حجم : 1.4 GB
15,000 تومان
کیفیت 1080hq
حجم : 2.0 GB
18,000 تومان
کیفیت BLURAY
حجم : 5.5 GB
20,000 تومان
نقد و بررسی

از دیدگاه بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریال

بزودی | بروزشده

بزودی
هیچ داده ای یافت نشد
پیمایش به بالا
همراه ما باشید

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

درخواست فیلم و سریال