فیلم ایرانی طلاخون محصول ۱۳۹۹ به کارگردانی ابراهیم شیبانی

دانلود فیلم سینمایی طلاخون محصول ۱۳۹۹ به کارگردانی ابراهیم شیبانی

Golden Blood
IMDB:
قانونی
بالای 13 سال
فیلم طلاخون محصول سال ۱۳۹۸ ایران و کارگردانی ابراهیم شیبانی چهارمین تجربه کارگردانی ابراهیم شیبانی است  در سینماهای سراسر کشور اکران شد. اولین تجربه کارگردانی این کارگردان 42 ساله متولد تهران، متولد 1390 و کارگردانی فیلم زهر عسل بوده است. او اکنون در جدیدترین فیلم خود به تم جنایی و دراماتیک متفاوتی می پردازد که در ادامه در مورد آن با جزئیات بیشتری صحبت خواهیم کرد.شهابی حسنی در فیلم ایرانی طلاخو...

فیلم طلاخون محصول سال ۱۳۹۸ ایران و کارگردانی ابراهیم شیبانی چهارمین تجربه کارگردانی ابراهیم شیبانی است  در سینماهای سراسر کشور اکران شد. اولین تجربه کارگردانی این کارگردان 42 ساله متولد تهران، متولد 1390 و کارگردانی فیلم زهر عسل بوده است. او اکنون در جدیدترین فیلم خود به تم جنایی و دراماتیک متفاوتی می پردازد که در ادامه در مورد آن با جزئیات بیشتری صحبت خواهیم کرد.شهابی حسنی در فیلم ایرانی طلاخون نقشی را بازی می کند که بالاخره از ایران مهاجرت کرده و از زمانی که اولین تریلر استودیو او به تازگی منتشر شد، در استودیوی فیلمسازی خود در آمریکا مشغول به کار است. قبلی فیلم هجرت طلاخون بازگشت حسینی ایران حسینی با بازی در فیلم مست عشق به کارگردانی حسن فتحی به طلاخون که به زودی در سینمای کشور اکران می شود.

 نسخه آنلاین این فیلم  فقط برای مشترکین ایرانسل،همراه اول،رایتل و سامانتل در سایت کلیک فایلز به صورت رایگان قرار داده شد.

فیلم طلاخون در ژانر اجتماعی، جنایی و درام به کارگردانی ابراهیم شیبانی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و یکی از 64 فیلمی بود که سیمرغ را دریافت کرد اما در هیچ یک از رشته ها موفق به دریافت آن نشد. داستان این فیلم درباره دختری در آستانه مسابقات کشوری تکواندو است که راز عشق را کشف می کند که زندگی او را تغییر می دهد. او هم اتاقی قاتلی است که با او نسبت خونی دارد. تلاش این دختر 9 ساله در سال 1366 در میان انبوه مشکلات ناشی از اعتیاد و فقر منجر به تشکیل پرونده جنایی می شود. شهاب حسینی در این فیلم نقش سرگرد کشاورز یکی از نقش های مختلف را بازی می کند. حسینی این را در فیلم هایش پیاده کرد.

این فیلم موفق شد در گیشه به فروش 1٬133٬440٬000 تومان دست یابد .شما می‌توانید نسخه قانونی این فیلم را با بالاترین کیفیت از وبسایت کلیک فایلز با مصرف پهنای باند اینترنت نیم بها دانلود و تماشا کنید.

ساخت : 1399
کشور :ایران
مدت : 105 دقیقه

معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

طلاخون داستانی واقعی درباره زنی است که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کند، پسری معلول و شوهری زندانی. او در این شرایط تصمیمی مهلک می گیرد که مسیر زندگی او را تغییر می دهد...
پخش ویدیو
بخش دانلود

کیفیت‌های مختلف و زیرنویس

انتخاب کاربر
دانلود با کیفیت 480p
دانلود با کیفیت 720p
دانلود با کیفیت 1080p
کیفیت 1080hq
کیفیت BLURAY
نقد و بررسی

از دیدگاه بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریال

بزودی | بروزشده

بزودی
هیچ داده ای یافت نشد
پیمایش به بالا
همراه ما باشید

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

درخواست فیلم و سریال