فیلم سینمایی سه کام حبس (Puff Puff Pass)

دانلود فیلم سه کام حبس محصول ۱۳۹۸ به کارگردانی سامان سالور

3 Puffs
IMDB:
قانونی
بالای 13 سال
فیلم سه کام حبس محصول ایران در سال 1397 به کارگردانی، نویسندگی و نویسندگی سامان سالور در ژانر اجتماعی، خانوادگی و درام است. این فیلم ششمین تجربه کارگردانی سامان سالور در سینمای ایران در عرصه تولید فیلم است. وی فعالیت هنری خود را در این عرصه از سال 1381 با فیلم ساکنان سرزمین سکوت آغاز کرد و اکنون در بیستمین سال کارگردانی خود، فیلم جدیدی با حضور سکام هابس آماده نمایش است که به عنوان ششمین فیلم او...

فیلم سه کام حبس محصول ایران در سال 1397 به کارگردانی، نویسندگی و نویسندگی سامان سالور در ژانر اجتماعی، خانوادگی و درام است. این فیلم ششمین تجربه کارگردانی سامان سالور در سینمای ایران در عرصه تولید فیلم است. وی فعالیت هنری خود را در این عرصه از سال 1381 با فیلم ساکنان سرزمین سکوت آغاز کرد و اکنون در بیستمین سال کارگردانی خود، فیلم جدیدی با حضور سکام هابس آماده نمایش است که به عنوان ششمین فیلم او نیز به ارزش تجربه می گویند.پس از اتمام مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگران سه کام حبس در پایان سال ۱۳۹۶، پس از انتخاب بازیگران و لوکیشن ها، سرانجام تصویربرداری جدیدترین ساخته سامان سالور از اواسط سال ۱۳۹۷ و پس از گذشت بیش از ۶۵ روز آغاز شد. تصویربرداری این فیلم در 14 مهر 1397 در مراحل و مکان‌های مختلف به پایان رسید و گروه سازنده این مجموعه بلافاصله شروع به تدوین، صدابرداری و … در پیش‌زمینه کردند و این فیلم توانست در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر 1397 شرکت کند.

 نسخه آنلاین این فیلم  فقط برای مشترکین ایرانسل،همراه اول،رایتل و سامانتل در سایت کلیک فایلز به صورت رایگان قرار داده شد.

داستان سه کام حبس در مورد چیست؟

 

نسیم (پریناز ایزدیار) و مجتبی (محسن تنابنده) زوج جوان خوشبختی هستند که در جنوب تهران زندگی می کنند. نسیم در خانه عروسک و ترشی درست می کند و مجتبی از فروش بشقاب های یکبار مصرف امرار معاش می کند. در یک روز عادی که مجتبی به طور ناگهانی از خانه خارج می شود، در راه رفتن به محل کار دچار حادثه می شود و این بار تمام هزینه های زندگی اش بر دوش نسیم می افتد. در این بین نسیم بر اثر اتفاقاتی متوجه می‌شود که همسرش مدت‌ها پیش کار خود را از دست داده و برای امرار معاش به خرید و فروش مواد مخدر می‌پردازد و به دلیل تصادف مبلغ زیادی به مواد فروشان بدهکار است. در این بین نسیم تصمیم می گیرد خودش مواد را بفروشد تا زندگی از هم نپاشد.

فیلم سینمایی سه کام حبس از 30 فروردین سال 1402 در سینماهای سراسر کشور اکران شد؛ شما می‌توانید نسخه آنلاین این فیلم را به صورت رایگان از سایت کلیک فایلز تماشا نمایید.  نسخه قانونی این فیلم را هم به صورت قانونی با انواع کیفیت ها از وبسایت کلیک فایلز با مصرف پهنای باند اینترنت نیم بها دانلود و تماشا کنید.

 

ساخت : 1398
کشور :ایران
مدت : 96 دقیقه

معرفی کلی

داستان و پیشنمایش

نسیم (پریناز ایزدیار) و مجتبی (محسن تنابنده) زوج جوانی هستند که به تازگی صاحب یک پسر شده اند و زندگی خوب و ساده ای در جنوب تهران دارند. مجتبی ظروف پلاستیکی یکبار مصرف می فروشد و نسیم عروسک می سازد و ترشی خانگی تهیه می کند.
پخش ویدیو
بخش دانلود

کیفیت‌های مختلف و زیرنویس

همه کیفیت ها (پیشنهادی)
35,000 تومان
دانلود با کیفیت 480p
حجم : 652 MB
12,000 تومان
دانلود با کیفیت 720p
حجم : 927 MB
13,000 تومان
دانلود با کیفیت 1080p
حجم : 1.8 GB
15,000 تومان
کیفیت 1080hq
حجم : 2.5 GB
18,000 تومان
کیفیت BLURAY
حجم : 6.8 GB
20,000 تومان
نقد و بررسی

از دیدگاه بینندگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریال

بزودی | بروزشده

بزودی
هیچ داده ای یافت نشد
پیمایش به بالا
همراه ما باشید

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

ارایه آخرین اخبار و فیلم های ایران و جهان

درخواست فیلم و سریال